Типи визначення постачальників в електронних торгах

Взяти участь в електронних торгає має кожен, але є багато нюансів, які при цьому потрібно враховувати. Перш за все, варто зрозуміти, що самі торги можуть бути різними. Якщо вони закриті або обмежені, то й участь в них беруть лише ті компанії, які відповідають особливим критеріям та отримують спеціальні запрошення. Якщо ж мова йде про відкриті тендери, то взяти участь в них може будь-яка компанія.

Першим кроком є реєстрація на сайті електронного майданчику. Тут ви маєте вибір і обираєте той ресурс, шо буде для вас зручним. В ваших же інтересах обрати з акредитацією, що буде для вас додатковою гарантією того що ви обрали надійний ресурс, де ви не будете ніким обмануті.

Як приклад можна привести досить відомий сайт tender.uub.com.ua. Українська універсальна біржа надає подібні послуги вже не один рік і робить це максимально успішно. На цьому сайті ви можете знайти самі різні типи тендерних оголошень. Більш того, ви маєте можливість налаштувати телеграм-розсилку та отримувати інформацію про всі цікаві оголошення на ваш мобільний телефон.

Варіанти визначення переможця в торгах

Важливо зрозуміти, що є різні процедури самих закупівель, тому й переможці визначаються по-різному.

  • Запит пропозицій – даний варіант багато в чому схожий на самий стандартний варіант, але проводиться набагато швидше .При цьому, такі торги можуть проводитися лише в тих випадках, коли для цього є законні підстави;
  • Конкурс – це, якраз і є самий звичайний та найбільш популярний спосіб визначення постачальників. Переможцем в торгах зазвичай є той учасник, який може запропонувати організатору найбільш економічно вигідні умови;
  • Аукціон — особливість даного пособу в тому. що організатор сам чітко розписує всі вимоги до послуг або ж товарів. Відповідно, ціна визначається вже на самому аукціону й рухається вона в сторону поступового зниження. Саме тому, учасники з самого початку трішки завищують вартість очікуваного замовлення;
  • Запит котирувань – це ще оди спосіб, при якому переможцем буде той учасник, що запропонував найбільш вигідну вартість. При цьому, товар або ж послуга повинна відповідати чітко вказаним критеріям якості.

Всі ці варіанти є досить цікавими й жоден з них не є якимось нечесним. Різниця лише в тому, при яких обставинах проводяться торги та якою є мета самого аукціону.